Bugarska obuće Matstar koja je mnogima koliko juče bila simbol za podsmeh, ovih dana je postigla nevererovatan uspeh na svetskom tržištu patika pod šifrom 00931UNI, koje su potpisane kao MADE IN EUROPE, a ne tamo nešto MADE IN CHINA, MADE IN VIETNAM i sl. što koriste najveće svetski priznate fabrike sportske odeće i prodaju mnogo slične, ali i dizajnerski i sporski, mnogo slabije, i to za modele od 8 do 10 puta veću količinu izdvojenih evra (najpoznatija evropska valuta, posle švajcarca i funte, prim. gl. i od ur.).
Stručnjaci pretpostavljaju da je ova firma postigla ovaj enormni uspeh zahvaljujući sloganu: "Najbolji način da vaše noge dotaknu i osete zemlju", dok drugi misle da je ovaj uspeh postignut dobrom dizajnerskom rešenju koje čini da ove patike izgledaju kao fotomontaža, jer, ako obratite pažnju, moglo bi vam se učiniti da su neke šarene patike prebačene u crno-belo. Postoji i treća škola, koju predvodi vrhunski američki dizajner srpsko-hrvatskog porekla Mirko Ilić, koji tvrdi da se radi o tipičnom fenomenu dobrog spoja slogana i dizajna, u stručnim krugovima znan kao "copysign".
Stručnjaci pretpostavljaju da je ova firma postigla ovaj enormni uspeh zahvaljujući sloganu: "Najbolji način da vaše noge dotaknu i osete zemlju", dok drugi misle da je ovaj uspeh postignut dobrom dizajnerskom rešenju koje čini da ove patike izgledaju kao fotomontaža, jer, ako obratite pažnju, moglo bi vam se učiniti da su neke šarene patike prebačene u crno-belo. Postoji i treća škola, koju predvodi vrhunski američki dizajner srpsko-hrvatskog porekla Mirko Ilić, koji tvrdi da se radi o tipičnom fenomenu dobrog spoja slogana i dizajna, u stručnim krugovima znan kao "copysign".
Život je prekratak za sve osim savršenstva 00931UNI |
Нема коментара:
Постави коментар